Stoppning i Prestige Venus K

Mogge

Trådstartare
Har precis köpt en begagnad Prestige Venus K och har trott att den är ullstoppad , men det var en bekants bekant i stallet idag och han var säker på att det är syntetstoppning i dessa sadlar. Så nu undrar jag om det är någon som har en sadel av detta märket och haft hos sadelmakare för omstoppning som säkert kan säga vad det är för stoppning. Tacksam för svar. :confused:

Sv: Stoppning i Prestige Venus K

Det är latexpaneler i paris k, såvida det inte är nån speciell variant. Tryck in fingrarna och känn efter! Tryck in fingrarna under bossorna i kanalen.

Sv: Stoppning i Prestige Venus K

Det är inte hoppsadeln Paris jag har utan dressyrsadeln Venus

Liknande trådar

Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 358
Utrustning Jag köpte för ett år sedan en sprillans ny sadel av en lokal ridsportbutik. Jag har tyckt att det känts lite snett att rida i den, men... 2
Svar
22
· Visningar
2 902
Senast: Gimlan
·
Utrustning Jag undrar om någon vet vad skillnaden är på prestiges sadlar Venus, Venus d och Venus k? Jag har provat en Venus d till min häst som...
Svar
1
· Visningar
3 496
Utrustning Hej, Jag hjälper för närvarande lite bekanta med deras hästar (Mini-shettis och B-ponny) dels i stallet, och dels med markarbetet...
Svar
14
· Visningar
1 826
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka