stor boll..

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare fonen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 978
F

fonen

letar efter en ganska så stor boll som man kan leka me med hästen.
min häst älskar att leka med sånt men alla hästbollar är så små..

vill ha en större boll..en hållbar boll..gärna blå..vart kan man hitta stora hållbara bollar?

den ska vara ganska lätt..tänkte på en stor badboll men dom går väl sönder lätt..

Sv: stor boll..

Jag har en "boll" i hagen till hästarna som är jättestor, det är nån sorts flytboll från en fiskebåt. Dom märker väl ut garnen med dom, antar jag.
Hästarna tycker den är rolig iallafall!

Jag letar också boll, tänkte testa en sån där gymnastikboll. det finns ju många olika storlekar, vikter och priser där :p

Finns stora pilatesbollar som inte exploderar om de punkteras utan bara "pyser" ut, och de ska klara ett par hundra kilos belastning. Inte så värst dyra heller.

vart kan man köpa dom?

lät bra..sånna gymnastikbollar låter med bra..lite sånt ja vill ha..men vart finns dom?

jag har en sådan där jätte stor båtboj :D
jätte bra för dem är svåra att ha sänder, men dyyyra..

letar efter en ganska så stor boll som man kan leka me med hästen.
min häst älskar att leka med sånt men alla hästbollar är så små..

vill ha en större boll..en hållbar boll..gärna blå..vart kan man hitta stora hållbara bollar?

den ska vara ganska lätt..tänkte på en stor badboll men dom går väl sönder lätt..

Min häst hade en hårdpumpad basketboll som hon har haft mycket kul med. Den gick att rulla med hoven eller mulen. Att ha den i krubban och pilla ut maten under bollen var en lek hon hittade på själv. Tyvärr blev en hund också förtjust i bollen och den gick sönder.:cry:

Gymnastikbollar finns väl i nästan varenda sportaffär, så populära som de är nu! Jag har faktiskt ine börjat leta själv än, men jag ska kolla på Gekås eller ekohallen eller nåt sånt nästa gång ja gär där!

Vi har köpt en hoppboll, på barnens hus. Den är till för barn och har två öron som handtag, men hästarna kan använda öronen som handtag för att bära den. Annars kanske en pilatesboll går bra, dom är kanske lite lättare. Hoppbollen är ganska tung, men den blåser inte bort så lätt då.

precis en sån ja vill ha...hade blivit perfekt...köpte du den på barnens hus?
tror inte ja vet vart de finns..finns dom i några andra affärer?

Kolla alla leksaksaffärer! Nån kanske har. Vi köpte vår på Barnens hus, men kanske Toys are us har hoppbollar.:banana:

jag gav mina bojar, såna som man har till båtar... håller länge o finns i olika storlekar o färger o hyffsat billiga på typ biltema.....

Men vilken bra idé! Jag ska genast ut och kolla på Toy are us efter en sådan. Dom är säkert ganska dyra?

Det är mojligt att hon har det hos Parelli Sverige men det måste du kolla annars finns det i USA.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Lavinia
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka