Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 477
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja är helt sjukt vad fort det gick. Tragiskt att det helt plötsligt bara handlade om hur mkt pengar och pass man lägger ner på spelet :/

jepp :/ om man bara kunde hitta pusselbitarna i yhornet som finns som mål så hade det varit en annan sak, men att göra så att man kan hitta alla, gör det verkligen orättvist :(

lyckades hitta 2st iaf, ska logga in i 2 dagar, åldra en häst tll 40 och hitta det tredje pusselbiten i yhornet. Ingen idé att rusha längre.

Och jag var otroligt fattig :D

För övrigt så öppnade jag 3 yhorn, men dom räknades tydligen inte in i mina pussel...
Men jag hittade en pusselbit i ett yhorn, som satte sig på den där åldra tills hästen är 40, så det var ju otroligt onödigt att jag ens kämpade mig med det från första början...

Jadu, hittade sista pusselbiten till pussel fyra i ett YH, så har börjat på sista nu. jäklar vad det kommer att gå åt pass till sista pusslet :S

*Knapplånar mig själv*
Är det någon här som har en spansk hingst med GP över 471? Skulle vilja betäcka mitt ena sto som har 471,79.

kl

Kan man på något vis skicka fler än 1 åldrandepoäng till någon? har en kompis som inte spelar så mycket längre och tänkte om jag kan få hennes på något vis... :idea:

Vad heter du? Jag kan skicka! Har massor med ÅP:n som jag ändå inte använder. :D

KL

Grrrrr öppnade 3 yhorn och inte en enda jävla pusselbit -.- bara 2 jävla MK sadlar + afrodites tårar

kl

Måste börja åldra mina blivande avelshingstar men kan inte bestämma mig för vilken jag ska börja med. :crazy: Det får nog bli spanjoren.

;)

och *kl*

har en pålle på 29 år nu, men ingen MA - har en enhörning på 20år, med MA, vet i fasen vilken häst jag ska åldra upp till 40 :crazy:

Jag hade använt den med armar. Går åt en jäkla massa ÅP annars.

var nog för trött när jag skrev det inatt, MA-hästen var bara 10 år såg jag när jag loggade in imorse :o Jag har iaf börjat åldra den andra hästen, han är uppe i 33 år nu.

Och jag har iof över 400 ÅP, så det ska nog gå i längden ;)

KL

Jag får fortfarande inga pusselbitar för att öppna ett yhorn?
Alltså, menar inte att jag ska få en bit i yhornet, utan på pusselsidan liksom...

du måste få en pusselbit i yhornet för att det ska räknas som att du "öppnat", tyvärr :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 475
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
961
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka