Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
Jag är i stort sjukt behov av morfeus armar x2 men har inga pass eller byten så kan endast betala med equus x) och tror inte nån vill sälja armar till mig för equus :'D
Får väl bara vänta på att jag får hästar sålda , vilket jag aldrig tycks få!?
Om någon är intreserad av sjukt bra avels hästar meddela då mig på Thrse :)

Jag har sådana :D Ska kolla upp vad de är bra till, men kan du betala riktigt bra kan jag vara intresserad :)

Okej synd xD Jag brukar också önsketänka.. Så går jag in och kollar vad jag egentligen har så blir jag alltid lika besviken xD En tid sen var 100 på att jag hade ett nyx paket i lager men de hade jag redan använt XD

kl

Fan, jag missade enhörningstiden :mad: Om jag klarar det här målet vill jag aldrig se en enhörning igen :p

Kl*

Hur var det nu - var det någon som var intresserad av att köpa Nyx-paket? 4 pass/st! :D

:rofl: Du måste byta häst! :p Den där hästen är min egen uppfödning som jag sålde till en annan bukefalist senast idag :D

Helt stört! :D Jag som äntligen hade lyckats bli av med en av de förbaskade connemarorna utan horn ;)

Jag kan hålla det till dig till dess? :) Eller skicka det nu om du betalar den inom några dagar? :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 463
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
960
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?