Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh, vad trögt det ska gå med enhörningarna nu då! Har inte fått en enda varken igår eller idag, och då har jag betäckt två ston tre gånger om dagen... Suck!
Jag har betäckt tre ston 2-4 ggr dagligen sedan eventet började + att jag använt f-spön vid några tillfällen. Har hittills lyckats skrapa ihop tre hornisar. Alla hingstar, såklart.
Men mitt ena sto är snart 30 år gammal och är betäckt 12 ggr och har bara fått hornlösa! Det måste vara något fel på henne... Sist la jag ett f-spö på henne då jag tyckte att statistiken talade för en hornis, men tji fick jag. Vågar jag ge henne ett till spö den här gången?
Går dåligt för mig också med hörningarna 0 av 8 möjliga. Jag brukar få hörningar lättare än så annars. Märks verkligen inte att chanserna ska vara bättre nu
Verkar som att flera har problem ja... Jag satte också f-spö på min men självklart blev det två hornlösa typer Jag vet inte hur man ska göra, känns onödigt att använda det om det blir hornlösa, men man tänker ju att OM det blir med horn så är det ju skitbra...
Förresten, jag har filosofens sten på ett av mina enhörningsston, visst kan hon bli betäckt hela livet då?
Ja, det kan hon. Så det är väl bara att kämpa på. Suck! Bytte kön på mitt ena hingstföl och åldrade upp "henne" så nu ska den också betäckas. Tihi, det ska bli intressant att se om jag lyckas med fyra betäckningar på en gång. Jag är inte så snabb och smidig.
Åh vad bra. Då är det bara att köra på! Sitter uppe och väntar på betäckningstiden 21:58, borde egentligen gå och lägga mig eftersom jag inte mår så bra, men jag vill ju få enhörningar...
Haha, lycka till! Jag tycker två stycken är alldeles tillräckligt
Jag lyckades betäcka alla och min transa fick en hornis. Gammelkärringen blev av med sina morfeus armar nu, men hon har fortfarande inte fått en hornis. Har en kvar att åldra nu så jag hoppas hoppas hoppas på en till.
Trädgård & Växter Vi har en Klippo som överlevt en backig tomt, stenar, grästuvor, pinnar och trädrötter. Ingen lätt och smidig maskin precis men otroligt...
Hästmänniskan Avbokade provridningen, det kändes inte riktigt bra och egentligen vill jag ju ändå ha ett sto…
Pratade länge med en fjordhästuppfödare...