Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 477
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Någon annan som förstår sig på howrses färdighets system?

Om båda föräldrarna har ca 820 i färdigheter som full blupade och helt fetstilade , så kan ju int för fan barnet få endast 602 i färdigheter som full blupad och helt fetstilad. Dessutom har mamman exakt samma sm föremål + är endast några år äldre.

kan ju bero på hur mycket lektioner som getts och om hästen har ungdomens vatten (alltså åldras bara 1 månad åt gången istället för två) och i så fall kunnat få dubbelt så många lektioner

Färdigheterna går att räkna ut redan vid födseln.

Genetiken + medfödda färdigheter + lektioner. Sen om man ger molntappar kan man ju tillgodoräkna sig ännu fler lektioner.

Men gud förlåt jag glömde bort det! :o:o:o blev så mycket nu på kvällen. Suck... datorn är avstängd nu och jag ska precis krypa ner i sängen. Får tyvärr ta det en annan dag. :( sorry...

Jag stör mig lite på att man inte hamnar på förstasidan när man loggar in :mad: Jag missar alltid allting, tur att Buke finns... Även om just September-kalendern upptäcktes i spelforumet på Howrse.

mysko, det gör jag...

och *kl*

nån som vill hjälpa med ett passköp? :D
reservera en pålle till Siri1 (840 000)

Jag reserverar en till dig, så kan du hjälpa mig med samma sak sen och reservera en till mig för 840 000 + 252 000 = 1 952 000. Tror det blir rätt?:)

Edit: Såg att det bara går upp till 1 000 000 equus, så du får reservera två:)

Senast ändrad:

Har någon lust att hjälpa mig med passköp idag? :) Ska inte glömma den här gången :o:p Reservera en häst till zassoo för 287500 e!

Kl.

Hjälp vad trögt det gör att sälja hästar!!
Ingen som söker bra Connemaror? :D

Någon som skulle vilja köpa en häst för ett pass för att sedan sälja tillbaka för samma? Har det målet nu.:angel:

Tack!:) Har reserverat en åt dig.

Förresten, ingen som råkar ha en icke speciell och icke odödlig häst över 30?:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 475
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 337
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
964
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka