Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 476
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

icke pegasus konto så kan du skapa 5 stuterier.
med pegasus konto kan du skapa upp till 50 stuterier :)

kl

Nån som vill bli av med några kronostimer? :angel:
Har inte så mycket att byta med förutom hästar och pengar dock :o

*KL*

Skulle vilja byta till mig ett Ymnighetshorn mot equus. Någon intresserad? :angel:

Har ett par Kronostimers som jag inte använder mig av, men vill ha annat än hästar och equus :p

Åh, men har några föremål också...
fast inte dom bästa, här kommer en lista:

2 Pandoras ask
2 Poseidons hästskor
1 Medusas blod
1 Poseidons sadel
1 Poseidons träns

Varsågod! :)

Nä, jag köpte honom för dyra pengar en gång - men orkade aldrig med att satsa på rasen i allafall. Så du får göra vad du vill med honom! :D

*KL*

Tycker det är jättebra att man faktiskt kan radera affix nu också - väntat på den funktionen länge :D

Sorry, jag behåller nog mina KT... Det händer ju att man lyckas byta KT mot MA på byteshandeln :)

jag har inte tid att försöka fixa fram en enhörning.. hinner inte sitta o passa tuden:mad: så på en vecka har jag bara hunnit prova 2 ggr. ingen hörning. imoron e jag inte hemma.. blää.
kan nån reservera en spansk horningshingst till mej?
mummas- Another Cinderella TACK!:)

*kl*

Öh, vad har jag missat? Plötsligt tar en halvtimmes dressyr bara 4,5 i energi från en av mina hästar, men för de andra tar det 5 som vanligt? Alla har full moral.

Någon som skulle kunna tänka sig att ge mig en rova (mål)? Jag skickar självklart en tillbaka :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 475
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
961
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka