Stora mössor/luvor...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare EQL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 250
E

EQL

Vilka märken har stora öron på sina mössor? Jag har en Anna Scarpati som passar jättebra (helt gigantiskt), men skulle gärna vilja veta fler märken... :p

Hästen kan inte ha Scapa eller JW.

Sv: Stora mössor/luvor...

Lami-Cells är gigantiska! Equiline också, vissa av dem. Kan fota så du får se skillnaden i morgon.

till alla

Tack för tips! :bow:

Global får jag nog köpa mig några på scandinavium, billiga också! :)

De gamla från Equiline (sån som Mazarin visade) är stora, de nya är mindre.

har samma problem fast att hitta till ponny :) finns typ inga men en tjej i mitt stall har en stor häst med giggantiska öron och hon har hittat en öron huva som kan töja på sig kan fråga vad det är för märke:)

Liknande trådar

Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
291
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 323
Senast: Kilauea
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka