Sparrisen123
Trådstartare
Jag tyckte vi behövde en sån, eftersom jag har märkt att åsikter om mjukisbyxor verkligen kan skilja sig åt och få klädesplagg verkar kunna dra igång såna hetsiga diskussioner, iallafall i min umgängeskrets 
Så, till ämnet.
1. När är det okej att ha mjukisbyxor på sig?
2. När är det inte okej att ha mjukisbyxor?
3. Vilken sorts mjukisbyxor tycker du är snyggast? (Stora pösiga, mer figursydda, bootcutmjukisbyxor...)
4. Om man ska klä sig i mjukisbyxor, hur tycker du man då matchar ihop den snyggaste outfiten?
5. Vilket är det mest oväntade (eller opassande) stället/tillfället då du haft mjukisbyxor på dig?
Och ja, självklart är det upp till var och en osv men det tror jag vi alla redan vet. Ta det inte på blodigt allvar helt enkelt
Så, till ämnet.
1. När är det okej att ha mjukisbyxor på sig?
2. När är det inte okej att ha mjukisbyxor?
3. Vilken sorts mjukisbyxor tycker du är snyggast? (Stora pösiga, mer figursydda, bootcutmjukisbyxor...)
4. Om man ska klä sig i mjukisbyxor, hur tycker du man då matchar ihop den snyggaste outfiten?
5. Vilket är det mest oväntade (eller opassande) stället/tillfället då du haft mjukisbyxor på dig?
Och ja, självklart är det upp till var och en osv men det tror jag vi alla redan vet. Ta det inte på blodigt allvar helt enkelt