Stora träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Grapewine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 216
G

Grapewine

Någon som vet vart man kan köpa ett bra kvalitetsträns i stl xfull? De flesta jag hittat görs bara tom stl full...

Sv: Stora träns

har du någon hemsida att tipsa om där Globus säljs?

Glubus brukar säljas på granngården och det finns ju där du bor, även om dom inte har det hemma så kan dom säkert ta hem.
Och det ÄR fint, vi har ett i cob men jag vill också ha ett i x-full till PimPim med jättehuvudet *ler* (hon är bara 152)

35005571576.jpg

denna bamse häst (1.72) har ett globus i x-full

Jag har ett Hubertus Classic i extra full till min stora pålle. Gillar det skarpt! :love:
nytttrans3.jpg

Har även ett Cheval strl x-full till honom.
galopp3.jpg

Har även haft ett Chetak och ett Knights leather till honom.

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
351
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka