Fast de stör inte exteriörenMen du har tv,dator,rinnande vatten,el mm? Det är oxå villa påfund![]()
Plus att jag avskyr ljudet - antingen pling eller ringsignal
/dinosaurie-tanten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast de stör inte exteriörenMen du har tv,dator,rinnande vatten,el mm? Det är oxå villa påfund![]()
Vi bor i villa och har dörrklapp och klockan. Svägerskan med. Jag använder alltid dörrklapp om det finns.Fast de stör inte exteriören
Plus att jag avskyr ljudet - antingen pling eller ringsignal
/dinosaurie-tanten
Och han spelas på P4 så jag fick stänga avMåns Zelmerlöw![]()
Och alla jävla medelålders tanter som ska försvara honom med näbbar och klor i allehanda kommentarsfält, bara för att de blev lite rosiga om kinderna varje gång de tittade på Allsång på Skansen.Måns Zelmerlöw![]()
Jaha, jag trodde att vi pratade om musiken. Är det något annat han har gjort?Och alla jävla medelålders tanter som ska försvara honom med näbbar och klor i allehanda kommentarsfält, bara för att de blev lite rosiga om kinderna varje gång de tittade på Allsång på Skansen.
Det är ju inte så lustigt att kvinnor drar sig för att anmäla när majoriteten genast ställer sig på mannens sidaOch alla jävla medelålders tanter som ska försvara honom med näbbar och klor i allehanda kommentarsfält, bara för att de blev lite rosiga om kinderna varje gång de tittade på Allsång på Skansen.
Lite kokain och lite kvinnomisshandelJaha, jag trodde att vi pratade om musiken. Är det något annat han har gjort?
Ah, jag försökte googla lite snabbt men det dök inte upp särskilt mycket. Jag får försöka igen.Lite kokain och lite kvinnomisshandel
Men det var väl lite synd om honom förstås av någon outgrundlig anledning
Beviset för kvinnomisshandel?Lite kokain och lite kvinnomisshandel
Men det var väl lite synd om honom förstås av någon outgrundlig anledning
Ja, det undrar jag också? Jag har läst att han har erkänt kokainmissbruk, men att han skulle ha erkänt något annat har jag i så fall missat.Beviset för kvinnomisshandel?
Så jag är medelålders å tragisk? Ser inte han som snygg å att jag blir rosig om kinderna av honom som du raljerar pinsamt om. Men man ska fan inte anklaga folk när man inte vet ett skit. Oavsett vem det är.Och alla jävla medelålders tanter som ska försvara honom med näbbar och klor i allehanda kommentarsfält, bara för att de blev lite rosiga om kinderna varje gång de tittade på Allsång på Skansen.
Eller hur, så farligt att sprida ryktenJa, det undrar jag också? Jag har läst att han har erkänt kokainmissbruk, men att han skulle ha erkänt något annat har jag i så fall missat.