Storlek 1 motsvarar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Chebban98
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 664
C

Chebban98

Nu kommer jag med mina jäklans senskydd igen. men iaf. Vad motsvarar storlek 1 i senskydd? ponny? full?

Har sökt en massa men hittar det inte :confused:
Vet dock att man alltid finner svaren på buke :bow:

Sv: Storlek 1 motsvarar?

Det beror nog på vilket märke det gäller.

Racing Tack's stl 1 borde motsvara small/ponny, men passar kanske inte de allra minsta.

Är på jakt till min vbl kille, inte så himlans stor. har ponny o cob i sina just nu. Hittade ett par vettiga, men fanns bara i storlek 1. Kan dem passa till honom då tros, eller blir dem alldeles för små? tunna ben och 157 hög.

Dem aktuella benskydden är Racing Tack. Någon som vet om storlek 1 kan passa?

*puttar upp*
Är de inte nån som vet?

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka