Storlek martingal grov C ponny

Hoppla_ponnyn

Trådstartare
Hej! Jag ska köpa en martingal till min islandshäst / grov C ponny, han är 137 cm i manken, hyfsat nätt för att vara islandshäst men ändå grov.
Så nu till frågan: vad tror ni blir bäst storleksmässigt? :)
Tack på förhand!

Hej! Jag ska köpa en martingal till min islandshäst / grov C ponny, han är 137 cm i manken, hyfsat nätt för att vara islandshäst men ändå grov.
Så nu till frågan: vad tror ni blir bäst storleksmässigt? :)
Tack på förhand!
Har han kort hals? Beror ju på vilket märke, men jag skulle gissa på ponny som är stor i storleken, alternativt cob som är normal i storleken. :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 661
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 732
Senast: Ceta
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka