Storlek på brodd

nilema

Trådstartare
Då vi alla sitter i olika delar av landet och använder hästarna till olika saker, så undrar jag vilka brodd som ni använder er av?

Finns en bild HÄR på olika broddar. (fiffinurligt nog med nummer)

Helt onödigt vetande egentligen men nilema har lite att göra på nattkröken ;)
 
8 eller 10.. Kommer inte ihåg. Lillpållan har travdojjer så hovis tar med hennes brodd i veckan. Hon brukar ha något kortare.. men fler har jag för mig. Eller är jag trött nu :confused: Har för mig att det är 6 brodd i fram. Iaf sitter inte broddhålen lika som på ridhästdojjerna killen har. Han har fyra brodd runtom iaf
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 197
Senast: iNHALE
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 508
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: Empalie
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp