Storlek på fullblod

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Racerponny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 433
Sv: Storlek på fullblod

nej vsad säger jag värsta fall jag menar kanske eller nåt sånt

tror min grabb var runt 1,55 när han var två-tre år men är nu runt 1,65.. så dom växer rätt rejält :)

Är nog väldigt svårt att svara för just din häst. Några garantier finns inte, det är helt individuellt. Kanske växer den inte mycket mer Vissa
däremot utvecklas ö.h.t sent och kan växa till 6år (fast bara lite på slutet) Man kan få lite ledning av föräldrarna och hur snabbt de växt och hur stora de blev men det är långtifrån pålitligt. Du kan ju ha nån liten farfar därbakom som slår igenom.:smirk:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men... 2
Svar
34
· Visningar
3 336
Senast: Edla
·
Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
999
Senast: Red_Chili
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 072
Senast: Badger
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka