JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
Bonbina
Startdatum
Startdatum
19 Okt 2004
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
706
Hade tänkt sätta mig och knopa ihop en layout i photoshop,men vilken storlek skall man ha på layouten för att det ska bli snyggast?
/Mikki
Sv: Storlek på layou bilden.
Photoshop är trevligt.
Vad är det du ska göra en layout för? Hemsida? Trycksak?
Jajjamensan photoshop är riktigt trevligt
Ojsan,glömde jag att skriva det vad dum jag är det är till en hemsida.
Aha... hemsida.
Storleken beror väl mest på upplösningen man har på skärmen så det är väl en smaksak. 1024x768 är väl ganska vanligt förekommande t.ex.
Fritid
Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt.
Jag har en bild som är...
IT & mobiler
Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Kläder & Bli fin
Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
IT & mobiler
Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Förstår inte varför det står så om dom egentligen, dom är trots allt avlade länge för att vakta och vara tuffa och skarpa nog att jaga...
Grazing
15 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 544
Hund
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Jag köpte två stora fin kattlycka. Minns inte vad de kallades. Det ena är takhögt och står i vardagsrummet. Mycket välanvänt! Det andra...
sthu
29 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 111
Katt
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Som valpköpare så vill jag hämta min valp när den är 8 veckor. Som uppfödare så får valpköparna hämta sina valpar från och med 8 veckors...
LaMagia
49 minuter sedan
Svar: 24
Visningar: 1 559
Hund
Få skimmel vit
Hästvård Galloping Goop De greaser är suveränt på vit häst. Som fet niveakräm som arbetas in i den torra pälsen, man o svans. Sen schampo och...
orientalkatten
11 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 460
Vård
Hjälp
Avel Hej!
Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Norafrida
16 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 16
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Min lilla dressyrhäst slog till med noll fel på hinder i sin första terrängstart 🌟
Hon är så häftig!
Bison
31 minuter sedan
Svar: 1 343
Visningar: 105 013
Grenar