Storlek vantar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ScissorHands
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 209
S

ScissorHands

Behöver bara lite snabb hjälp med vad normal storlek på vantar är?
Har typ vanliga tjej-händer åt små-hållet.

Skall beställa nya då mina försvunnit och hittar inga att kolla storlek på hemma och orkar inte vänta på att åka iväg och prova i någon butik...

Sv: Storlek vantar?

ScissorHands skrev:
Behöver bara lite snabb hjälp med vad normal storlek på vantar är?
Har typ vanliga tjej-händer åt små-hållet.

Skall beställa nya då mina försvunnit och hittar inga att kolla storlek på hemma och orkar inte vänta på att åka iväg och prova i någon butik...

S ? jag har ganska så små händer, men S är bra för mig, något lite för sort kanske, men XS är något för litet....

Sv: Storlek vantar?

Jag har nog vad man kallar "normalstora" händer. Storlek M eller 7-7,5 är vad jag brukar ha.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
338
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka