storlekar på jacsons ridbyxor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare macbeth
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 867
M

macbeth

Jag har hittat mina drömridbyxor:love: Men Jacson som gör dem verkar inte göra mindre storlekar än 36??? Någon som vet om deras byxor är normala i storlekarna eller om de är ganska små, så att man kanske kan ha dem ändå om man normalt har strl 34?
Har inte direkt lust att lägga ut 800:- på ett par byxor jag sen inte kan använda...

Sv: storlekar på jacsons ridbyxor?

Nej, de gör inte i mindre storlekar än 36.

Om en 36:a inte skulle passa, så finns det ju juniorstorlekar i vissa modeller (140/150 - 170).

När jag har provat deras ridbyxor, tycker jag att de verkar normala i storlekarna.

Fast jag är ganska lång, så barnstorlekarna skulle nog vara alldeles för korta:crazy:
Dumt att jag inte sett dem i någon affär, bara på nätet, så jag kunde prova...

Men om du beställer hem ett par 36 och provar dem då? Man kan väl ändå skicka tillbaka dem om de inte passar? Har ingen koll på sådant :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 883
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Funderar på att köpa ett par sånna, men det är en helt ny marknad för mig. Jag hatar handskar och vantar, tycker de är obekväma och...
Svar
17
· Visningar
635
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka