Sv: Stövlar

Jag har inte kännt på dem, men jag tyckte att de så lite trånga ut när hon skulle ta på sig dem...

Har nyligen pratat med henne,de är stadiga men varken mjuka eller hård-hårda säger hon...Har köpt dem på börjes för ca 900 kr, är nog ett annat märke , men snarlika....

Senast ändrad av en moderator:

På träningar och hemma hoppar jag i ridskor och chaps

På tävling i svarta läderridstövlar med snörning fram :D

De stövlarna var ju skitsnygga!

Jag har ett par mountain horse stövlar, fast använder dom inte så ofta. Hoppar helst i ridskor och chaps :)

MH jodphurs och Dy'on stövelskaft vid hoppning och Cavallo dressyrstövlar vid dressyrträning.

Funderar på att kanske köpa ett par JW stövlar (skit snygga hoppstövlar) nu under GHS.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Utrustning Vad jag läst mig till så ska wobbi vara riktigt bra stövlar. Men vilken modell kan ni rekommendera? Hur är de i storlek?
Svar
15
· Visningar
1 074
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: Jfrelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka