Strassbanband fr. GG

HannaZ

Trådstartare
Hur är Glen Gordon-pannbanden i kvalité?

Fiunderar på ett i strass eller ett v-format med "silver"detaljer.
Sitter kristallerna bra?

Senast ändrad:
Sv: Strassbanband fr. GG

Jag har det i strass och är väldigt nöjd med mitt. Alla sternana har klarat sig fint. Får alltid kommentarer av folk som tycker det är fint.

Det andra böjda tycker jag är för mycket grejjer på.

:laugh:

Sv: Strassbanband fr. GG

Låter ju bra!

Har en häst m mkt man och pannlugg (portugisisk i typen) och när nån rids brukar pannluggen dela sig på mitten - därför jag tycker det skulle vara snyggt m ett v-format som ser lite mer rustikt ut.

Helst hade jag iofs velat ha ett OS-pannband men det får faktiskt finnas gränser föra hur mkt pengar jag slänger på "onödigheter".

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830
Hästmänniskan Jag ska lämna mitt 6-åriga sto på foder i augusti. Samtidigt har jag själv en valack på foder. Till min foderhäst har jag fått med en... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 525
Senast: Buck
·
Utrustning Såg en nosgrimma som var såå snygg på en häst! Ni vet de där v formade pannbanden från glen gordon, men "kedja" på? En sån likadan...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Tussilago
·
Utrustning Jag letar efter ett pullarträns i strl x-full. Ett svart med runda spännen helst i silver. Antingen ska pannbandet vara helt svart eller...
Svar
1
· Visningar
580
Senast: Filippa99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka