Streamad tv

mandalaki

Trådstartare
Var kan man se streamad tv (alltså lagligt)? Tänker på t ex engelska och amerikanska tv-serier.

(Är inte ute efter att ladda ner)

Sv: Streamad tv

Ja, watch this link står det först, sen click here to play.
Oftast behöver man något specialkonto för att ladda ner, men det är jag ju inte intresserad av, bara av att titta direkt.

Jag brukar välja Gorillavid.in eller daclips.in om det finns när jag väljer uppspelningssida, det är de som laddar bäst för mig.

Jag skulle tro att watchseries.eu inte är en helt laglig sida, faktiskt. Vill du vara helt laglig får du gå in på respektive kabelkanalsida och titta om de streamar. Gör de inte det, så finns inget lagligt.

Att den där skulle vara laglig har jag faktiskt mycket svårt att tro. Hittar man serier som True Blood och liknande på sådana sidor kan man vara ganska säker på att det är olagligt. Att köpa eller få rättigheterna att visa filmer och serier är inte helt lätt och det är i allmänhet bara kanalerna som har möjlighet till det, inte någon random stream-sida med suspect namn.

Svarar båda.

Intressant. Googlar man lite verkar det stämma att det inte är lagligt. Men frågan är om det är olagligt även för den som tittar, inte bara för den som lägger ut det. Så noga har jag inte kollat.

Att titta i sig är väl inte olagligt, men iom att du tittar så stödjer du den olagliga verksamheten genom att konsumera "deras" produkter, dvs serierna. Man ska dock ha i åtanke att det inte på något sätt är så att polisen kommer och knackar på ens dörr för att man råkat spendera en helg med att titta på en säsong av True Blood via en olaglig stream-sida, det ska lite mer till än så.

Nej, INHALE har nog rätt, det är inte okej och lagligt att titta på streamade serier men ska man göra det via någon sajt är den jag länkade till en som fungerar ändå.
Självklart vill jag inte uppmuntra till olagliga verksamheter, ber om ursäkt för det! Det är dumt att länka till en sån sida, jag lägger inte ut länken igen!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
419
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: fejko
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 262
Senast: Kirre
·
Kultur Nu när Barbie är i ropet kom jag att tänka på en gammal tv-serie, 90-talet? 20? som jag tittade på som Margot Robbie var med i, trodde...
Svar
15
· Visningar
643
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka