Streaming TV-serier

Araminta

Trådstartare
Min "stamsida" för streaming verkar ha lagt ner :cry: Googlar mig galen men hittar ingen bra ersättare. Letar efter en lättförstålig sida för streaming av tv-serier, hela program (inte bara småsnuttar) och säsonger. Nån?

Vet att det fanns en sådan här tråd förut, där hittade jag min tidigare källa men varken tråd eller källa verkar finnas kvar längre. Därav ny tråd och förhoppningsvis ny källa ;)

Sv: Streaming TV-serier

Jag har använt mig av Surfthechannel.com men de är tokdåliga på att ladda upp nytt nu. Det kommer lite då och då nu men tidigare var det ute samma dag som programmet sänts. Jag får alltså följa denna tråd jag med och hoppas att någon vet en schysst sida utan massa popups och porrannonser. Jag har försökt gå in direkt på Megavideos sida, men den är apdålig jag hittar noll.

Sv: Streaming TV-serier

Hej Araminta,

Ett förslag på streaming av TV-serier, är att du besöker bolaget som producerar serien, t ex ABC, eftersom de brukar lägga upp flera av de senaste avsnitten på sin hemsida för streaming. Dock vet jag att vissa avsnitt kan vara spärrade för tittare utanför USA t ex., pga något avtal eller överenskommelse om programinnehåll, tyvärr! :cry:

MvH

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 747
Hästvård Jag har haft olika problem med min ponny under en längre tid. Jag har tidigare lagt ut trådar här om vissa av problemen, men inget av...
Svar
15
· Visningar
2 406
Senast: Ajabaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka