Strö i transport

Sv: Strö i transport

Jag vet inte exakt hur det är, men har för mig att det finns någon sorts lag på det. Mest för halkriskens skull, men också för hästens komfort. Är det inte så?

Sv: Strö i transport

Hur kan man ens vilja köra sin häst utan strö??? Vidrigt... Blir lika ledsen varje gång jag ser folk göra det. Förstår inte riktigt varför... Är man så snål borde man inte ha häst!!!

Varför skulle det vara vidrigt???

Min valack kissar mer än gärna i transporten utan strö. Han lider inte alls av att åka utan. Tvärtom, han vill inte gärna gå in i släpen om det ligger något på golvet, men är där tomt så knatar han in helt själv. Och det beror inte alls på att jag är snål, jag är bara lyhörd för vad min häst gillar bäst!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 620
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Ajda
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
398
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka