Strömsholm/Flyinge

Q

Qudexco

hej nu sitter jag här och funderar på min fram tid.. vill ju gärna arbeta med hästar men vet inte riktigt hur än!
funderar därför att söka strömsholm eller flynge men har devärre hört att kraven för att komma in är relativt höga! hur är det egentligen!!/ida
 
Riktigt hårda,gymnasiet på strömsholm har endast runt va va det nu då,17 elever? flyingen lite mera dåra,sedan finns det sportgymnasiet på strömsholm där det är elit,dår är runt 5-8 elver som endast kommer in,men de ska då redan ha en två hästar som ska tävlas-ska upp til minst sagt medelsvår,när dessa elever är klara så ska de kunna dra ut och tävla SM (minst) på en gång!
Hippologen är oxå hård.. du ska veta va jag har kollat upp om allt som det bara går att utbilda sig inom häst....
RK0 kan du ju gå,men måste ha fyllt minst 20 tror jag att det är... :confused:
nåja,iaf läs på ridsport,eller på strömsolm,eller på flyinge..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 795
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: Zpunk
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 758
Senast: Valle
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
575
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp