Strömsholm

MissOnly

Trådstartare
Hej alla ni som går på Strömsholms gymnasium ;) Vad var det för poäng för att komma in för er? (jag menar inte den med ridprov m.m för d som ska "utbildas" till elitryttare) Jag har sökt, men hittar ingenstans där det står vilka poäng som krävs! Har hört att de är rätt höga?

Sv: Strömsholm

Jag går inte där men läste någonstans att de ligger på ungefär 270

:eek: oj då det var rätt mycket.. orkar inte räkna men det ligger väl på ett antal MVG !?

Jag skulle ha kommit in på reservplats -03, då hade jag 235 p.

Tror snittet ligger betydligt högre nu, runt 270 som någon skrev innan. Det beror ju väldigt på vad alla andra som söker har för betyg, de tar ju in de 30 bästa betygen.

ja då blev det som jag trodde.. IV ett år å plugga upp :D haha inte så kul. Men hellre det än att gå på nån lam dålig skola :crazy:

det måste va typ MVG i alla ämnen eller nåt :crazy: . Jaja, då har man nåt att sträva efter :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 387
Senast: mars
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 649
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31