JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
till bärbara datorer... Vart köper man det?
Jag tror att det är en strömsladd... Det är en sladd och på mitten är det en stor rektangulär grej.
Min chinchilla fick tag på den inatt och bet sönder den
.
Sv: Strömsladd?
Jobbigt
De äår rätt dyra de där sladdarna.. tror jag fick betala typ 800spänn för en ny. Köpte min på webbhallen.
Usch, fan då.
Fick datorn i torsdags... Så det känns ju lagom kul...
Kostar runt 500 för en med universalkopplingar.
Man ska inte ha gnagare lösa utan uppsyn i rum där det finns elkablar. Det är dålig djurhållning
Jag har köpt en nu, 700 kostade den.
Han var inte lös
, han var i sin bur (det här måste ha hänt efter klockan 1 inatt). Och det måste ha blåst, så att sladden kom närmare och på något vis fick han tag i sladden...
Debitera chinchillan
haha
Men ja, en ny strömsladd kan vara rätt dyr att köpa...
Tips är ju att kolla pricerunner eller prisjakt
IT & mobiler
Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Övr. Barn
Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp.
Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år.
Från...
2
Hästmänniskan
Hej på er!
Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10
11
12
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Försöker töja ut mina nya shortchaps. Det dunkar i vaderna 😅 behöver töja så mycket jag kan innan imorgon så det är bara att lida sig...
Hoarfrost
Alldeles nyss
Svar: 1 203
Visningar: 41 705
Allmänt
Semestra i Norrland
Fritid Utan bil blir det jättesvårt med fjällen, och rent allmänt svårt häruppe om ni inte vill bo i schtaaan.
Jag rekommenderar att ni...
skiesabove
Alldeles nyss
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt KRIS Jag smulan upplever missar. Ibland får husse för sig att äta KOKTA ägg istället för stekta ägg. I morse var en sån dag. Kokta ägg...
Krålus
Idag kl 12:32
Svar: 1 184
Visningar: 62 830
Katt
Shop to you drop, del 4
Övr. Hund Har beställt 4,8 kilo hundgodis 😅, ett skydd till tröskeln i bilbagaget och en större sele.
Hoppas selen inte är alldeles för stor, han...
Luzzan
Idag kl 12:13
Svar: 1 357
Visningar: 163 397
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Äntligen en säng som är (nästan) stor nog för Juno 😸
MJLee
Idag kl 00:58
Svar: 632
Visningar: 33 785
Katt