Stubben golden wings, en storlek större?

linnvb

Trådstartare
Jag är väldigt sugen på att köpa golden wings bettet, men vingarna tar ju lite plats. Min häst har vanligt vis 12,5 på sitt baucherbett som hon har nu. Borde man ta en storlek större på golden wings bettet då??? Eller vad hade ni gjort?

Jag har samma storlek som jag brukar - finns ju ingen anledning att ha ett längre bett? Om ändarna sticker ut och det glappar försvinner ju syftet med det.

Jag har samma storlek som jag brukar - finns ju ingen anledning att ha ett längre bett? Om ändarna sticker ut och det glappar försvinner ju syftet med det.
Nej verkligen inte, men jag tänkte på om man behövde gå upp en storlek pga att vingarna tar plats och därav blev lite mindre. :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 653
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 034
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
983
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka