Stubben Sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ikeline
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 262
I

ikeline

Det är som så att jag har en sadel...
Som jag tror är stubben men finns det ett stubben märke som heter
St Martin som hopp sadel.
Men sen över kåpan på ut sida så finns det ett metall märke å på det står det (tror jag) cup.
Finns det någon som vet något om detta ...
Tacksam för svar.
//Ikeline

Sv: Stubben Sadel

Stubben tillverkade dom för några år sen vet ej nu.Men det är samma tillverkare som stubben.Men märket är inte stubben utan
st Martin.

De tillverkas fortfarande av Stubben vad jag vet. Det är ett lågprismärke som tillverkas av Stubben. Nypris låg på 6-7 000 för ett par sen.

Jag tycker min är helt underbar att rida i ... blev bara konfundersam vad det är för märke eller så ... Är det stubben som tillverkar dom eller hur va det ?

Ok tack så himla mycket för ditt svar ...

Tack alla för era svar ...// Ikeline

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
668
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka