Stubben vvs

yrbin

Trådstartare
Hej har en stubben och det är bomstorlek 31 i den vad motsvarar det i vanlig sadel normal bom eller vidare.:confused:

Sv: Stubben vvs

stübben 31 ska motsvara normal mot vid, 30 normal och 32 vid, men vad som är normalt kan man ju spekulera länge över. Jag skulle vilja påstå att 31 är ganska normalstorlek på inte breda hästar... (vilken bra beskrivning jag fick till känner jag :D)

Sv: Stubben vvs

ok tack nu blev jag lite klokare för jag tycker den är rätt så smal om jag gemför med min nyare wintec med utbytbara järn

Liknande trådar

Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: sweep
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Tatueringstråden, del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka