Studentkortet

Milene

Trådstartare
Ja, vad är det??? Dottern har fått erbjudande/information om ett sånt, och jag undrar ju förstås om det finns nån hake?
Fördelar / eventuella nackdelar?

Mvh Milene

Ja, vad är det??? Dottern har fått erbjudande/information om ett sånt, och jag undrar ju förstås om det finns nån hake?

Mvh Milene
Nu är det ett bra tag sedan jag var student men då innebar kortet att man fick rabatt på massor av ställen. Frisörer, bokhandeln, på entréer etc. Superbra och utan ngn hake. Kan inte tänka mig att det har förändrats till nu.

Mvh Milene
Studentkortet är ett kort som visar att du studerar och har därmed rätt att ta del av de rabatter som är framförhandlade.
Alla rabatter står inte med på hemsidan, senast i helgen var vi i en secondhand butik som erbjöd 20% rabatt till alla studenter mot uppvisande av studentkort. Själva studentkortet finns det ingen hake med, sen måste man självklart läsa nog vad som gäller på de företag som man vill utnyttja rabatten hos.

Tack för svar, alla!

Bara nyfiken på vem som utfärdar kortet..? Har inte hittat nåt om det.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
820
Senast: Guldaskig
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 343
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 222
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Det finns en person som jag behöver hantera med jämna mellanrum. Den personen är en sådan rövhatt ibland. Just nu är jag så arg så jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 595
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka