Bukefalos 28 år!

Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

Sv: Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

Urbota korkat och framför allt, som du säger, olagligt att binda en sådan ung hund. :mad:
 
Sv: Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

Skulle aldrig binda min hund utanför en affär,dom blir lätt stulna...
 
Sv: Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

Är det uppfödaren som blivit bestulen? För ingen säljer eller köper väl en valp som är yngre än 8 veckor? :devil:
 
Sv: Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

Jag vet inte vad som är dummast, att valpen bara var 6 veckor gammal eller att binda den utanför en mataffär... :cool:
 
Sv: Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

*kl*


Men det står ju faktiskt inte att valpen varit bunden, kanske var han och hans "familj" kvar i bilen efter ett veterinärbesök och någon stal honom ur bilen? Vi vet ju faktiskt inte...
 
Sv: Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

Min fragar va katten gor en 6veckors valp utanfor en affar en 6 veckors valp ska vara hemma inne ller pa garden med sin mamma
 
Sv: Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

Som andra redan påpekat, den kanske var i en bil, på väg hem från vet, med sina syskon.
Det är bara i TS rubrik som det står bunden utanför affären, står inget om det i den länkade artikeln.
 
Sv: Stulen 6v valp, bunden utanför affär !!

Sen ser det inte ut som en collie heller. Fast det står å andra sidan colli fast kolli stavas ju med "k"...:cool:

Jag är skeptiskt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund http://kopochsalj.eniro.se/query/category_id/9020000/id/A23764638/ordernr/-1/what/gti_info/tpl/bas_front Vad tror ni, och hur kan en...
2
Svar
25
· Visningar
2 173
Senast: Phakal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp