miamiSwing

Trådstartare
hej, Nån som vet nån rolig bana o hoppa? Men hur många meter ska de vara mellan hindrena i studs? har ett hbl rätt så stor..

Sv: Stuts

Mycket bra tips i senaste Ridsport.... Tydlig presentation av en hinderserie. Kolla där;)

Finns massor med ridövningar / hoppövningar på hippson.se. Har för mig att det även finns banor :)

Var inte rädd för att vara kreativ och klura ut lite övningar som du vet din häst klarar av. Kombinera övningar som du har lärt dig tidigare t.ex.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 846
Senast: Bullen22
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka