styringe inställt!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Beckiz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 133
Sv: styringe inställt!

har hört att Borås oxå ligger risigt till... Finns tävling i Danmark 25-26 oxå. Kanske enklare att flytta över sundet, men klart, de tävlingarna är 80-tal i våra ögon. Vad gör man med en 5-åring som fått 3 tävlingar inställda?

har hört att Borås oxå ligger risigt till... Finns tävling i Danmark 25-26 oxå. Kanske enklare att flytta över sundet, men klart, de tävlingarna är 80-tal i våra ögon. Vad gör man med en 5-åring som fått 3 tävlingar inställda?

Fast den 25 är det på södra Jylland. 30 mil från Bron. :crazy:

Det er sønderskov der holder en tävling d 25-26/9 i dk

Det plejer at være nogle gode tävlinger de holder, det eneste er at de har landevejridt inden terrænet. Det synes jeg ikke er nødvendigt.

Der er er også torns d 26/8 men kun debutant.

Liknande trådar

Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
333
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej. Någon som har något förslag på vad detta kan vara, har telefontid på måndag med veterinären. Har en äldre vbl valack, är inte...
Svar
9
· Visningar
837
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 099
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna