Styrkeövningar

Ajda

Trådstartare
Jag (och sambon) lider av dålig hållning. Kutryggade med häng i axlarna.
Såklart kan vi räta upp oss men i vardagen tänker man sällan på sin hållning så det är lätt att falla tillbaka i samma "sköna" hållning inom ca 5 sekunder.

Nu är det så att jag vill bli en bättre ryttare till min häst. Där är en dålig hållning ganska görldande för ridningen. Jag vill bromsa men hela min kropp (omedvetet) säger åt henne att öka.

Söker styrkeövningar för att stärka bålen hemma.
Jobbar på ett jobb där jag lyfter mycket =korta bröstmuskler.
 
Friskis släppte en app nyligen som heter Hatar träning, är inlagda pass där som man ska köra under en månad ungefär. Fanns tre olika tränare som fokuserade på olika saker, tror en var mer styrka.

Dom har en hemsida också, kolla in om det är nåt för dig!
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 813
Senast: lundsbo
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 428
Senast: Emtherlia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 767
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 571
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp