• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Mysundown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 497
M

Mysundown

Jag har en skendräktig hund som matstrejkar och går runt och gnäller oavsett tid på dygnet, med sin anka i mun.
Ganska gulligt, men suck så irreterande!

Ville bara dela med mig av min irretation för att jag inte kan sova pga allt gnällande :)

Sv: suck!

ouch..min hund skäller med massa...fats inte på nätterna..de e hon för lat för :smirk: hon e ouppfostrad lite gullunge min vovve sörru... :angel:

Här spelar det ingen roll om det är på natten eller ej : :mad:
Och så får jag dra henne ut om det ska bli någon kissruna, och sen är det bråttom hem till den lilla ankan.. :smirk:

Ta bort ankan. Nästa gång så tar ni bort ankan redan när hon börjar att löpa. Dra ned på maten och se till att hon får extra motion.

Dra ned på maten och motionera extra kan ni göra nu också så går det kanske lite snabbare över.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
840
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 087
Senast: sidensvans
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 391
Senast: Nota
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Balkong 2025
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka