Sugar Cup?

Emma-pemma

Trådstartare
Hej,
Är det någon som vet om Sugar Cup kommer att gå i år också? Finns det någon "officiell" hemsida för arrangemanget?
Jag hittar en facebook-sida för Halland, finns något liknande för Skåne?
 
Och är det någon som har koll på var det finns varianter för stora hästar (och små höjder)?
 
Hippo cup finns iallafall
Jag hittar jättefina bilder när jag googlar på "hippo cup". På flodhästmuggar. :D
Salty Cup finns i mitt län från i år. Kanske finns på fler ställen?

Jag hittar mest bara tidigare år och/eller västsverige när jag letar, både på Hippo och Salty cup, och jag funderar mer på trakterna runt Stockholm. Men det kanske kommer mer så småningom.

Och jag vet inte om jag ens ska skutta 60cm med Lilla Hästen egentligen, än mindre 80. Egentligen letar jag nog efter startfälttävlan eller pytte-pay&cross. (Och ja! Pytte-p&c finns faktiskt på Runsten! Fast den krockar med våra klubbtävlingar, som jag är med och roddar, så det är svårt att komma ifrån.)

(Och egentligen är förstås svaret "ja men så se till att arrangera, då". :o )
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 046
Senast: Blyger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
983
Senast: tanten
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 764
Senast: Cattis_E
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 840
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp