Summer series liner

Zillaaaaa1

Trådstartare
Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket också, eller skulle det fungera att ha på andra Amigo modeller om man bara fick tag på den linern? Eller är det något man själv kan göra så det skulle fungera? Vet såklart att det finns vanliga liners, men tycker självaste modellen på summer series linern är bra om man bara vill ha lite extra över ryggen och inte ha mer på sidorna
 
Inte samma slags fäste längst bak på den linern, då får man sy något extra på skaltäcket. Det är även knappar i mitten av ryggen på linern men de tycker jag inte fyller jättemycket funktion
 
Skulle tro att de främre linerfästena passar i vanligt täcke (har inte provat dock) men du kommer inte kunna fästa baktill och då lär det glida på sidan. Skulle inte rekommendera.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
826
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Radannons Vi gör en serie för UR med kortfilmer på 9-10 minuter där vi möter idrottande barn/ungdomar från 9-10 år upp till 15-16 år - kids som...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Filmare UR
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Hedinn
·
Utrustning Lärde mig för ett tag sedan att Rambo Supreme har fästen för halstäcke på utsidan av täcket. Hur ser fästena för liner ut? Jag såg en...
Svar
16
· Visningar
1 052
Senast: peperoni2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp