Bukefalos 27 år!

super glad! hyrhäst

T

töltande_pudding

nu har jag hittat en häst att hyra över vinten! :) försäkring,sadel,träns ingår från september till 1 juni. för 5000:- men skulle gärna vilja veta lite mer om hur det går till och vem som står för vad osv.. :bow:

I

Idka

Kolla vem som står för självrisken om hästen skadar sig eller blir sjuk, vem som ersätter tex sadeln om den går sönder, om du ska stå för ev. vaccinationer mm.

Grattis till hästen förresten! :)

M

Moniq

Vem som står för vad är en sak som du måste komma överens med uthyraren om. Se dessutom till att få det inskrivet i kontraktet.

lycka till!

T

Tasmina

Sv: super glad! hyrhäst

Heej!
Vad heter de stället du ska hyra på?
Jag har nämligen också tänkt att hyra en häst över vintern.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en häst inackorderad, och flyttat runt en del, men är så trött på att ställägaren inte håller sig till kontraktet, nu tex...
2
Svar
28
· Visningar
2 457
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Jag fick för en tid sedan en obotlig cancer och jag kommer inte leva så länge till. Man vet inte HUR länge för just nu får jag en...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
11 628
Senast: Tirnanoogh
·
Hästmänniskan Försökte läsa mig till hur mycket energi man egentligen gör av med en dag i stallet. Hittat bara en artikel med några år på nacken som...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 395
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
4 538
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar