Bukefalos 26 år!

super glad! hyrhäst

T

töltande_pudding

nu har jag hittat en häst att hyra över vinten! :) försäkring,sadel,träns ingår från september till 1 juni. för 5000:- men skulle gärna vilja veta lite mer om hur det går till och vem som står för vad osv.. :bow:

I

Idka

Kolla vem som står för självrisken om hästen skadar sig eller blir sjuk, vem som ersätter tex sadeln om den går sönder, om du ska stå för ev. vaccinationer mm.

Grattis till hästen förresten! :)

M

Moniq

Vem som står för vad är en sak som du måste komma överens med uthyraren om. Se dessutom till att få det inskrivet i kontraktet.

lycka till!

T

Tasmina

Sv: super glad! hyrhäst

Heej!
Vad heter de stället du ska hyra på?
Jag har nämligen också tänkt att hyra en häst över vintern.

Liknande trådar

Anläggning Hej! Kollar bara av ren nyfikenhet om ni skulle stalla upp i ett stall som tar som mitt i pris. Om ni skulle vilja att något mer ingick...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 805
  • Artikel
Radannons Du som vill utvecklas i din ridning, vill du sköta och rida någon av våra andelshästar som om det var din egen häst och kanske inte...
Svar
0
· Visningar
288
Anläggning Jag står just nu och funderar på om jag ska flytta min ponny. Han står idag i ett stall där vi båda trivs, han har bra hästkompisar och...
2
Svar
25
· Visningar
2 186
Juridik & Ekonomi Hur resonerar ni? Person A & person B bor i varsin bostadsrätt och har boendekostnader på 6000 kr var (avgift, ränta, försäkring, el...
2
Svar
38
· Visningar
1 913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Bästa läderbalsamet