Superbred nosgrimma

malllle

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan få tag i en extra bred nosgrimma i svart med mässingspännen? Svart eller vitt foder spelar ingen roll!

Sv: Superbred nosgrimma

Okej kanske inte SUPERbred, nu överdrev jag lite :p Men gärna 5 cm. Eftersom det verkar vara svårt att hitta kan jag även tänka mig 4,5cm.
Den är tänkt till ett kandar!

du beställer den från ilken shop som helst som har ett bättre utbud och är återförsäljare för tex. Passier, OS och Döbert.
Annars finns ju Mia Sunnman också....

Jag har en från Mia Sunnman..6 cm bred:eek::D

Den är otroligt välsydd! Verkligen superkvalitet.

Jag jobbar i samma lokaler som hon gör och jag är imponerad av allt hon gör! Det är så otroligt spännande o se hur en sadel byggs, väldigt många små och avgörande moment!

1062521_10151508666392507_1683780002_n.jpg
[/URL][/IMG]

en halvskaplig bild iaf

Snyggt!

Kom på att jag känner en tjej som är sadelmakare så jag ska åka till henne och se om hon kan göra en nosgrimma åt mig, liknande din :)

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
550
Senast: Elo
·
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 086
Senast: Lady_S
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 188
Senast: Asko
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 152
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka