JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Supermario..
Hur sjutton byter man mask när man ska skjuta något?
Jag får bara samma mask hela tiden och kan inte skjuta dem jag vill
Vilken tangent ska man trycka på? hittar ingen info..
aaaah!
Det var ju bara en gratisversion i 1 timme. Nu är jag helt fast i worms och kan inte spela mer!
- kl
Jag har fastnat.
(Spelet från Hamsterpaj)
Aaaah, nostalgi
Någon som vet om
Sonic (ni vet den blå igelkotten och orangea räven) finns på nätet nånstans eller finns det spelet endast som TV-spel? spelade det
supermycket när jag var liten och skulle vara roligt att få spela det igen
(fast nu har jag inget TV-spel längre )
Senast ändrad av en moderator: 21 Jun 2007
Fast man vill nog hellre ha nåt Genesis (megadrive) Sonic än det till Master system.
Senast ändrad av en moderator: 21 Jun 2007
Tack så himla mycket
, fick mig en nostalgitripp nu när jag suttit och spelat...var väl en sisådär 10-12 år sedan jag spelade Sonic senast
IT & mobiler
När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något...
7
8
9
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
IT & mobiler
Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
IT & mobiler
Kanske finns det någon mer teknisk än mig.
Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite.
Det är oklart vilka...
Valp 2025
Svar: 938
Visningar: 67 805
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt inflammation. De hittade inget fel på njurar eller ultraljud, så det är jättebra.
Smärtstillande är sista i morgon kl 6, och sista...
Hoarfrost
12 minuter sedan
Svar: 1 155
Visningar: 61 011
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Xarko fick IR-terapi av en gammal kollega, som numera arbetar med IR på häst. Hittade en sträckt överarm och överansträngd hamstring...
Wingates
38 minuter sedan
Svar: 1 324
Visningar: 80 309
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Plötsligt händer det. Ridskolan 2 mil bort (!) la ut en blänkare om att de skulle sälja en ponny som inte trivs på ridskolan. En fd...
Alexandra_W
6 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Red PnWE ikväll med Zacke och det kändes bättre än väntat! Enkelslalom med byten går det lite troll i tyvärr men parallellslalomen blev...
Fiorano
6 minuter sedan
Svar: 698
Visningar: 61 233
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Den lillas Flex är äntligen färdigfixade! Locktite, mindre (minsta) remmen fram och provade, toppenbetyg! Hon har minsta storleken (80)...
the_connemara
23 minuter sedan