Sushibuffé Göteborg

BaconBob

Trådstartare
Som nybliven sushifrälst letar jag efter en bra buffé i Göteborg, vill gärna att det även ska servera annan mat då min god vän aldrig ätit sushi och jag vet att man sällan tycker detta är en höjdare vid första provsmakningen.

Tack på förhand. :)

Tyvärr får jag nog säga att regel nummer ett när det gäller att hitta bra sushi är att det inte ska vara buffé. Bra och buffé går sällan ihop öht och särskilt inte när det gäller sushi..

Men det finns ju många sushirestauranger som har annat än sushi också :)

Den enda restaurang jag känner till som har sushibuffé är Göteborgs Wok, men det är ju inte den bästa sushin stan har att erbjuda.

Tyvärr får jag nog säga att regel nummer ett när det gäller att hitta bra sushi är att det inte ska vara buffé. Bra och buffé går sällan ihop öht och särskilt inte när det gäller sushi..

Men det finns ju många sushirestauranger som har annat än sushi också :)
OK, men jag är inte finsmakare än, så jag klarar mig nog på OK sushi, vill gärna ha buffé varianten så jag kan ta vad jag vill ha för sorter utan att veta vad de heter ;)

Haiku på Drottninggatan har bra sushi på rullband, dock tror jag inte att de har annat än sushi. Sushin på Göteborgs wok lämnar en del övrigt att önska.

Som nybliven sushifrälst letar jag efter en bra buffé i Göteborg, vill gärna att det även ska servera annan mat då min god vän aldrig ätit sushi och jag vet att man sällan tycker detta är en höjdare vid första provsmakningen.

Tack på förhand. :)

Kanske skulle du söka efter ett bra ställe med BLTs istället?

Sorry, men ditt nick och sushi gick liksom inte ihop.

:D

Restaurangen med det fantasifulla namnet Super rullband sushi på Kungsgatan har ätbara sushi och riktigt goda andra rätter.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Jeps
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
720
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 784
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Chat GPT
  • Köpa stolpar