Sval morgonrock

Sasse

Trådstartare
Jag är på jakt efter en morgonrock för sommarbruk dvs tunn/sval. Jag älskar morgonrock och går alltid i det hemmavid, men mina i fleece är lite väl varma för denna årstid. 😅

Jag har sökt runt som en tok själv men verkar inte hitta vad jag söker, så testar och ser om bukeoraklet kanske har tips på en sval, knälång (eller längre) morgonrock? Ett plus i kanten om det finns fickor, och att materialet inte är en pälsmagnet.
 
Jag är på jakt efter en morgonrock för sommarbruk dvs tunn/sval. Jag älskar morgonrock och går alltid i det hemmavid, men mina i fleece är lite väl varma för denna årstid. 😅

Jag har sökt runt som en tok själv men verkar inte hitta vad jag söker, så testar och ser om bukeoraklet kanske har tips på en sval, knälång (eller längre) morgonrock? Ett plus i kanten om det finns fickor, och att materialet inte är en pälsmagnet.
Jag har en i mer kimonomodell (med fickor) på sommaren i tunt bommulstyg. Just den är gammal och märket har slutat göra den typen av plagg, men det borde finnas liknande.
 
Jag är på jakt efter en morgonrock för sommarbruk dvs tunn/sval. Jag älskar morgonrock och går alltid i det hemmavid, men mina i fleece är lite väl varma för denna årstid. 😅

Jag har sökt runt som en tok själv men verkar inte hitta vad jag söker, så testar och ser om bukeoraklet kanske har tips på en sval, knälång (eller längre) morgonrock? Ett plus i kanten om det finns fickor, och att materialet inte är en pälsmagnet.

Jag har en i kimonomodell av bomull från Hemtex. Den är sval och har fickor :up:
 
Jag är på jakt efter en morgonrock för sommarbruk dvs tunn/sval. Jag älskar morgonrock och går alltid i det hemmavid, men mina i fleece är lite väl varma för denna årstid. 😅

Jag har sökt runt som en tok själv men verkar inte hitta vad jag söker, så testar och ser om bukeoraklet kanske har tips på en sval, knälång (eller längre) morgonrock? Ett plus i kanten om det finns fickor, och att materialet inte är en pälsmagnet.
https://www.sidenselma.se/sov-i-siden/sidenmorgonrockar/sidenmorgonrock
Fin men kanske för kort? https://www.sidenselma.se/sov-i-siden/sidenmorgonrockar/sidenmorgonrock-marin
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 523
Senast: Bapelsin
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 116
Senast: Liten
·
Hästvård Bakgrund: Nu kommer en lååång historia, var beredda. Köpte min 8-åriga kallblodstravare i slutet på febr detta år. Han är skolad...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 408
Senast: Lindon
·
Hästvård Vi har en ponny som är en riktig surpuppa. Vi har haft honom lite mer än ett år och nu under slutet av hösten upplever vi att han har...
Svar
14
· Visningar
1 654
Senast: Hannah0407
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp