Svalare smidigare ridskor

trofé

Trådstartare
Söker tips på ridskor som är svalare och smidigare än mina stålhättejodphurs jag har nu. Tror hellre något mer åt sportskomodell än jodphursmodell. Tretorn fanns ju förut, tror inte att de säljs längre. Finns det andra märken och modeller som är hyggligt lätta och smidiga som jag missat?

Jag tycker ju att mina Lugano är lätta och smidiga, men de är ju jodpurs och i skinn, så riktigt svala blir de väl aldrig... Väldigt sköna att gå i, sköna sulor liksom.

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 053
Senast: Mia_R
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
831
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka