Svammel istället för till väggen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man inte vet vad man ska tänka eller göra och inte riktigt hittar fart åt något kan det bli väldigt sirapsaktigt att ta sig fram över huvud taget.

Det känns som att jag är för gammal för att vara mig själv, och det känns som att världen är tom på nya vänner.

Jag vill att det ska vara sommar ett halvt år till.

Sheltiebladet är av någon (?) anledning inplastat när man får det. Känns helt galet.

På fredag har jag haft Frej i två år. Tänker kanske göra en glasstårta med jordnötssmör då. Längesedan jag köpte jordnötssmör nu. Blir så dyrt att göra det då jag på egen hand lätt gör slut på en 360 g-burk på 5-6 dagar.

Nu borde jag verkligen släcka telefonen och sova men det är svårt att ta itu med det ikväll.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
822
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 607
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 899
  • Artikel
Dagbok Jag är egentligen på väg att gå och lägga mig, men jag måste skriva ner det här nu, innan jag förtränger det. Ikväll hade jag ätit en...
Svar
0
· Visningar
1 058
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp