Bukefalos 28 år!

Svamp eller vad?

B

Basica

Har under 2 dagar haft gryniga ganska torra flytningar, det kliar inte direkt utan mest när man torkar sig.
Först tänkte jag på svamp, självklart. Men jag har alldrig haft det, så hur ska det vara?

Har även lite krångel med magen, lite dov mens värk, magen svullnar upp lite på kvällarna, lite öm i bröstvårtorna. Kan tillägga att jag alldrig varit öm innan..funderar på om jag skulle kunna vara gravid?:)

Ska ha mens i morgon förhoppningsvis, men förra gången var den försenad 2 veckor så jag vet inte om jag skulle våga testa redan nu?
Eller är det som att kasta pengar i sjön?

Läste någonstans att många har fått jus svampinfektion och sen + ..kan det finnas något samband? Har fler fått så?

Vore lite roligt att veta:idea:

En sak till:o jag har läst lite om linea negra och döm av förvåning. Jag har en liten tunn sträng på magen mellan naveln och ner:eek: försöker tänka tillbaka o jag har haft den innan, men det står väldigt stilla i hjärnan.
Kan man få en sån så tidigt? låter lite skumt men jag ville ändå fråga;)

Vet att det finns massor av sådana här trådar, men det är så skönt att få skriva av sig lite funderingar:bow:
 
Sv: Svamp eller vad?

Visst kan en graviditet orsaka obaland i underlivet. Huruvida du är gravid eller ej kan du ju bara ta reda på genom att testa. testa du imorgon om inte mensen kommer. Om du testar negativt och besvären fortsätter så får du väl kontakta gyn.

Lycka till!

//Julia
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har typ aldrig haft svamp i underlivet tidigare, i alla fall inte på det här sättet. Någon gång har jag haft milda symtom någon dag...
Svar
19
· Visningar
4 612
Senast: honung
·
M
Gravid - 1år Börjar fundera på om jag kan vara gravid? Har superont i brösten (framför allt bröstvårtorna) och har haft det ett bra tag (brukar...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: lady_mike
·
A
Gravid - 1år Fick låna ett anonymt nick så jag slipper avslöja för alla bekanta som finns på buke vad jag går och funderar över.. Jag tror att jag...
Svar
16
· Visningar
1 765
Senast: qrumelur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp