Bukefalos 28 år!

Svamp som ser ut som persikor

Centaur

Trådstartare
Hittade tre svampar som såg exakt ut som persikor! Färgen, strukturen, känslan. Vågade inte testa om den smakade persika... :p
Har aldrig sett något liknande och hittar inget när jag googlar heller.

Är det några svampkunniga här som vet vad det är för sorts svamp?
 
Hittade tre svampar som såg exakt ut som persikor! Färgen, strukturen, känslan. Vågade inte testa om den smakade persika... :p
Har aldrig sett något liknande och hittar inget när jag googlar heller.

Är det några svampkunniga här som vet vad det är för sorts svamp?

Nää. Googlar man får man bara upp Bukefalos-tråden som jag just skriver i.

@Gunnar; det är hopplöst att 4h gamla Bukefalostrådar dyker upp som toppresultat oavsett vad man googlar på. Rena rama Wikipedia.
 
Hittade tre svampar som såg exakt ut som persikor! Färgen, strukturen, känslan. Vågade inte testa om den smakade persika... :p
Har aldrig sett något liknande och hittar inget när jag googlar heller.

Är det några svampkunniga här som vet vad det är för sorts svamp?

Åå kan det vara bombmurklor? De är superduperovanliga och fridlysta! Ring nån ekolog på kommunen så blir de eld och lågor!
 
Nää. Googlar man får man bara upp Bukefalos-tråden som jag just skriver i.

@Gunnar; det är hopplöst att 4h gamla Bukefalostrådar dyker upp som toppresultat oavsett vad man googlar på. Rena rama Wikipedia.
Men åtminstone jag ser Buke som ett slags svensk Wiki vad avser hästfrågor...

Lite spretigt, men det finns oerhört många bra och kunniga trådar runt hästeri.
 

Liknande trådar

Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
647
Senast: cambodia
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
666
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 006
Senast: skiesabove
·
Trädgård & Växter Idag när jag skulle hämta ett vattenprov i en annan byggnad på jobbet så satt den här fjärilen på betongen. Det var rena slumpen att jag...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp