Svankig häst, svårt att hitta sadel..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linker
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 984
L

Linker

lite dålig bild kanske, men man ser iaf att han är väldigt svankig. finns det något speciellt sadelmärke som lämpar sig till svankiga hästar, vilket isf? tacksam för alla svar :idea:http://www.pixbox.se/pic_show_id19406253.html
pic_show_id19406253.html

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Svankig häst, svårt att hitta sadel..

Jag skulle vända mig till en sadelutprovare. Då kan du få hjälp med hur du ska muskla upp hästen, och så vidare.

Sv: Svankig häst, svårt att hitta sadel..

Spontant känns det som om den hästen mest behöver mat.

Men för att svara på din fråga: Dominus, Amerigos "lillebror" funkar på svankiga hästar.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
540
Senast: iNHALE
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka