Svansskydd

Murray

Trådstartare
Jag letar just nu som en tok efter ett "helt" svansskydd, ett skydd som man liksom stoppar i svansen i så att hela svansen skyddas. Vet att jag sett det till salu förut, men kan inte hitta det nu. Någon som vet?

Sv: Svansskydd

nånting i denna stilen alltså :D
690206.jpg

Jag har ett som man stoppar in svansen med och kardborrar :confused: fast.
Är det något sånt du vill ha??

Det finns ett i Hansbo katalogen. Granngården marknadsför deras märke då det var där som jag hämtade min katalog!
Kan ju även gå in på deras hemsida och kolla. ;)

fuji skrev:
Jag har ett som man stoppar in svansen med och kardborrar :confused: fast.
Är det något sånt du vill ha??
ja, jag tror det (om jag tolkat det rätt)

lille skutt skrev:
Det finns ett i Hansbo katalogen. Granngården marknadsför deras märke då det var där som jag hämtade min katalog!
Kan ju även gå in på deras hemsida och kolla. ;)
Tittade på både hansbo o granngårdens hemsida, men dom verkar inte ha produkterna på sidan.

Senast ändrad:

Murray skrev:
Jag letar just nu som en tok efter ett "helt" svansskydd, ett skydd som man liksom stoppar i svansen i så att hela svansen skyddas. Vet att jag sett det till salu förut, men kan inte hitta det nu. Någon som vet?

jag köpte sådanna på Eriks hästutrusting i Slöinge förra året, jag vet att jag tog de sista i butiken och vet inte om de skulle få in fler (hade velat ha ett till) men kolla med dem.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
258
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka