Svår att fånga in från hagen!

jaa...jag sprang efter honom i 30-40 min en dag...han fick inte stå stilla en sekund.. tillslut så kom han till mej ..jag knäppte fast honom och klappade och gav lite socker, sen fick han gå tillbaka i hagen igen.. dagen efter så började han springa igen, då sprang jag mot honom, och då stannade han, *inte nu igen* tänkte han väl! :)
menmen...vissa dagar funkar vissa saker, och vissa dagar andra... men numera så kommer han ju nästan jämt till grinden.. ! iallafall till mej?! :bump:
 
jo nu den senaste tiden så har han kommit fram eller bara stått stilla när jag kommer fram :cool:
 

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 301
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 266
Senast: Sirap
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
440
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp