JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svår eldsvåda i USA – tolv travhästar dog
Moderator
Hästnyheter
En tragedi utspelade sig på Östersjön natten till torsdagen. Två travhästar på väg från Finland till Sverige dog på färjan under den...
Hästnyheter
Tragik utspelade sig på motorvägen norr om Halmstad på tisdagsmorgonen. Två hästar från Johan Unter-steiners stall förolyckades sedan de...
Hästnyheter
En ledsam händelse inträffade vid Östersundstravets tävlingar i lördags. Hästen Ampato gick omkull och dog efter loppet. ...
Källa /...
Hästnyheter
Adrian Kolgjini är en av de som just nu genomför proffstränarkursen på Wången. Men innan licensen plockas ut blir det en sejour i USA...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja faktiskt nästan identiska jag trodde det var en sån innan jag läste texten.
Nota
3 minuter sedan
Svar: 1 871
Visningar: 182 548
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Biologisk krigsföring från min hund ikväll. Jag är totalt förstörd av pollenallergi och han ska bestämt kissa under ALLA träd jag inte...
geting
46 minuter sedan
Svar: 1 352
Visningar: 82 406
Hund
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Fy vad jag lider med dig. Sådant fruktansvärt och jobbigt beslut att ta. Får sälla mig till övriga och säga att du gör rätt som tänker...
fio
49 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 100
Hund